Р О З К Л А Д                  з а н я т ь

Понеділок

1.       Мовленнєвий розвиток                  

2.       Фізичний розвиток

                                                                                                              

Вівторок

1.       Ознайомлення з природою

2.       Аплікація(конструювання)

3.       Музична діяльність

 

Середа

1.       Навчання елементів грамоти,  письмо

2.       Малювання

 

Четвер

1.       Логіко-математичний розвиток

2.       Ознайомлення з довкіллям

3.       Ліплення

 

П’ятниця

1.       Художня література

2.       Музична діяльність

 

3.       Ліплення

                                               Програмне забезпечення 

 

            2019-2020 н.р.

 

 

Додаток

до листа МОН України

від 02.07.2019 № 1/9-419

Інструктивно-методичні рекомендації

«Щодо організації діяльності

закладів освіти, що забезпечують

здобуття дошкільної освіти

у 2019/2020 навчальному році»

  Закон України «Про освіту» надав кожному закладу освіти автономію: академічну, організаційну, фінансову і кадрову, а керівнику – в управлінні закладом, прийнятті рішень щодо організації його роботи.

Педагогічні колективи закладів освіти мають набувати досвід діяльності в умовах автономії, особливо академічної, наданої їм законодавством. А органи управління освіти, методичні служби різних рівнів мають надавати їм дієву допомогу, зокрема з питань

§  вибору:

§  освітньої програми,

§  пріоритетних напрямів та завдань в організації освітнього процесу,

§  моделі планування та організації освітнього процесу на основі інтегрованого підходу,

§  видів, форм та методів підвищення професійної компетентності працівників;

§  прийняття управлінських рішень щодо стратегічних перспектив розвитку закладу освіти;

§  відповідальності за хід і результати освітнього процесу;

§  забезпечення партнерських стосунків у взаєминах із дітьми та їхніми батьками.

Освітня програма

Зміст освітнього процесу реалізується відповідно до вимог освітніх програм розвитку, виховання і навчання дітей. Чинними для використання у закладах дошкільної освіти різних типів і форм власності є програми (комплексні і парціальні), рекомендовані (схвалені) Міністерством освіти і науки України. Інформація про програми та іншу навчально-методичну літературу подається у «Переліку навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах дошкільної освіти».

Програмно-методичний супровід змісту дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами здійснюється за окремими програмами, рекомендованими МОН України, або схваленими відповідними предметними комісіями НМР з питань освіти МОН України.

Педагогічним колективам надається право обирати для використання в роботі чинні освітні програми, перелік та особливості реалізації яких обговорюється та схвалюється педагогічною радою закладу дошкільної освіти.

У закладі освіти можна використовувати кілька комплексних та парціальних програм, у відповідності до яких педагоги плануватимуть освітню діяльність.

Програми та інформаційно-методичні матеріали розміщені та постійно оновлюються на офіційному сайті МОН України та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Водночас заклад дошкільної освіти може розробити власну освітню програму. Вимоги щодо механізмів розроблення, змістовного наповнення, схвалення та затвердження визначені чинним законодавством.

Організація освітнього процесу

Освітній процес в умовах закладу дошкільної освіти – це цілісний процес взаємодії дорослих і дітей, який розвивається в часі та в рамках певної системи, носить особистісно-орієнтований характер. Він спрямований на досягнення соціально-значущих результатів – набуттю життєвої компетентності, розвитку базових якостей особистості в різних видах діяльності.

Освітній процес має носити характер не прямого, а опосередкованого навчання, і здійснюватися під час спільної діяльності дитини і дорослого, адекватної можливостям дітей раннього та дошкільного віку. Педагог має володіти знаннями про вікові та психологічні особливості дітей, їх індивідуальні можливості та потреби; гнучко та варіативно застосовувати форми та види організації освітнього процесу.

Важливою особливістю організації освітнього процесу є використання ігрових і проблемно-навчальних ситуацій, інформаційно-комунікаційних та комунікативних технологій, проєктної діяльності; продумування найбільш вдалих форм і методів організації освітнього процесу, під час яких діти могли б, з одного боку, працювати індивідуально, з іншого – працювати разом, проявляти ініціативу, радитися один з одним, допомагати. Необхідно так проєктувати діяльність дітей, щоб діти не лише б набували та розширювали свої знання, а й ставали більш уважними один до одного, до дітей іншого віку, до дорослих, вміли б висловлювати свої думки, слухати і поважати думки інших тощо.

Отже, під час спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності педагог має сприяти тому, щоб дитина отримувала доступний віку обсяг інформації та практично засвоювала важливі уміння та навички в рамках цієї інформації, щоб опановувала систему моральних цінностей, отримувала життєвий соціальний досвід спілкування та доречної поведінки.

Основним акцентом такої діяльності є партнерська взаємодія дорослого з дітьми через: включеність вихователя у запропоновану діяльність нарівні з дітьми; добровільне приєднання дошкільнят до діяльності (без психічного і дисциплінарного примусу); залучення батьків (законних представників) дітей до освітнього процесу; вільне спілкування і переміщення дітей під час діяльності (передбачення педагогом організації відповідного розміщення навчально-дидактичних матеріалів у просторі групового приміщення чи іншої території закладу); залучення батьків до освітнього процесу; гнучкість у завершені певної роботи дітьми (кожен працює в своєму темпі).

 

 

Дошкільний  навчальний заклад Колочавського  НВК І – ІІІ ступенів 

 

у 2019 – 2020 н.р. працює за програмою:


Будьмо знайомі!

               

 

Діти повинні жити у світі краси, гри, казки,

музики, малюнка, фантазії, творчості.

 

В.О.Сухомлинський

Банга Марія Юріївна – вихователь

Ігнатишин Віталія Іванівна– вихователь

Вовчук Ганна Іванівна – помічник вихователя

Лучка Надія Федорівна – помічник вихователя

Худинець Марія Іванівна – кухар

Худинець Валентина  Іванівна – кухар

 

Андрусь Діана Іванівна - медсестра

Правила прийому

 

Для зарахування дитини в садочок необхідні такі документи:

 

1.                Медична картка дитини (форма 26/о);

2.                Свідоцтво про народження дитини (копія);

3.                Заява  одного з батьків

 

Порядок оформлення медичної картки дитини (форма 26/о)

 

·                     У дитячі садки оформляються всі діти, які не мають протипоказань за  станом здоров'я. 

·                     Підготовка дітей здійснюється лікарем-педіатром дільничним, сімейним лікарем. 

·                     Обов'язковий медичний профілактичний огляд за участю лікаря-педіатра, стоматолога, логопеда (інші спеціалісти за показаннями) та диспансеризацію дитини, лабораторні дослідження (загальний аналіз крові, сечі, дослідження на гельмінтоз). 

·                     Дані про профілактичні щеплення (форма № 063/о). 

·                     Проведення планових профілактичних щеплень пропонується завершити не менш, як за 1 місяць до початку відвідування дошкільного навчального закладу. 

·                     Питання про направлення до дошкільного навчального закладу дітей груп ризику, а також дітей з хронічною патологією та вродженими вадами розвитку вирішуються індивідуально за участю лікарів-спеціалістів. 

·                     Питання про відвідування дошкільного навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень вирішується лікарсько-консультативною комісією. 

·                     Вся документація повинна бути підписана сімейним лікарем, завідуючим педіатричним відділенням. 

·                     Документи повинні бути завірені печаткою закладу, який їх оформляє. 

·                     Інформацію про прийом лікарів можна одержати за телефоном довідкового бюро.

 

Правила для батьків ДНЗ

 

Відвідування дитиною дошкільного закладу не звільняє сім'ю від обов'язку виховувати і розвивати ії в родинному колі. (Ст. 7 п. 3 Закону про дошкільну освіту та виховання)
1. Загальні положення.
1.1. Батьки або особи, які їх замінюють (далі - батьки), є учасниками освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі (далі - дошкільний заклад) . Батьки несуть відповідальність перед суспільством і державою за розвиток, виховання і навчання дітей, за збереження їх життя, здоров’я, людської гідності.
2. Права батьків.
2.1 Батьки мають право:

·                     вибирати дошкільні заклади та форми отримання дошкільної освіти та виховання для дітей дошкільного віку, що не заперечує чинному законодавству;

·                     обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування дошкільного закладу; 

·                     звертатись до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;

·                     на пільги на харчування; 

·                     вносити пропозиції щодо покращення роботи дошкільного закладу;

·                     на додаткові освітні платні послуги та відмовлятись від запропонованих послуг; 

·                     приймати участь у заходах дошкільного закладу;

·                     брати участь у поліпшенні організації освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази дошкільного закладу; 

3.Обов’зки батьків.
3.1.Батьки зобов’язані:

·                     виховувати у дитини любов до України, повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського народу, дбайливе ставлення до довкілля; 

·                     постійно дбати про фізичние здоров’я дитини, її психічний стан, створювати належні умови для розвитку її природних задатків, нахилів та здібностей; 

·                     поважати гідність дитини; виховувати у дитини працелюбність, шанобливе ставлення до старших за віком; 

·                     виконувати режим дня дошкільного закладу; 

·                     приводити дитину добре вимитою, одягненим в чистий одяг (одяг повинен бути зручним, відповідати погодним та сезонним вимогам), підстриженими, з обрізаними нігтями; 

·                     батьки не повинні входити до групових кімнат без потреби; 

·                     стежити за реальним станом здоров’я дитини; 

·                     не давати, не одягати дитині зайві предмети, які можуть зашкодити життю та здоров'ю дитини; 

·                     не приносити продукти харчування, з метою попередження харчових отруєнь, алергічних реакцій у дітей; 

·                     забезпечувати систематичне відвідування дитиною дошкільного закладу; своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини; 

·                     приводити дитину при наявності довідки від СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ  або стаціонара з зазначеням діагноза хвороби або причини відсутності. Якщо дитина відсутня три дні і більше - приймається при наявності довідки від лікаря про стан здоров'я; 

·                     діти, які відсутні 1 місяць з поважних причин (відпустка батьків, лікувально-оздоровча путівка) приймаються з довідкою від лікаря після огляду старшої медичної сестри дошкільного закладу;

·                     приводячи дітей до дошкільного закладу, батьки зобов’язані передавати дитину вихователеві. Ввечері вихователі зобов’язані передати дитину батькам; 

·                     не забирати дітей в нетверезому стані; 

·                     дотримуватись правил дорожнього руху; бути прикладом для своїх дітей; 

·                     своєчасно в установленому порядку вносити плату за харчування дитини в дошкільному заклад; 

·                     відвідувати батьківські збори; 

·                     виконувати поради-рекомендації працівників закладу щодо виховання та навчання дітей; 

·                     бути взаємоввічливими, дотримуватись морально-етичних норм у спілкуванні.

 

 

Ранкові зустрічі

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, в небі пташки!

Доброго ранку, зелені дубки!

Доброго ранку, люди привітні!

 

Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!

Заняття з малювання.

Тема: Рибка у воді.


Синій, жовтий і зелений –

Ми немов зійшли з ікони.

Ми яскраві, ми ясні,

Ми кольори основні.

Якщо є у тебе ми –

Світ виходить із пітьми.

Наше вірне любе братство –

 

Кольорове багатство.

                                         Святкування Нового року в ДНЗ

   Новорічний ранок у дитячому садочку – це чарівне свято, на яке з  нетерпінням чекають діти й дорослі, бо знову починають вірити в казку і  сподіватися на щасливі зміни. В переддень нового року святковий  новорічний ранок відбувся і в нашому закладі. Багато веселих новорічних пісень, танців, ігор створювали  незабутню святкову атмосферу.  Всі  присутні отримали море насолоди та купу позитивних емоцій, додому  поверталися зі справжнім новорічним настроєм. 


Звіт про виконання плану індивідуальної роботи під час запровадження карантину

                           Вихователя Ігнатишин Віталії Іванівни

 

 

В період запровадження карантину мною були виконані  та проведені всі заплановані форми роботи, як з батьками так і з дітьми, а саме:

Робота з батьками:

-            консультації: «Безпека дитини - важлива соціально-педагогічна проблема сучасності», «Виховання доброти», «Профілактика інфекційних захворювань у дітей», «Розвиваємо моторику дитини» 

-            поради: «Поради для батьків що мають дітей дошкільного віку», «Гігієна» «Поради батькам щодо розвитку логіко-математичного мислення  дітей дошкільного віку»,  «Емоційний комфорт».

-            Пам’ятка для батьків: «Режим харчування дитини вдома» Робота з дітьми:

-            Відео – заняття «Пластиліновий песик. Уроки ліпки з пластиліну для дітей» - Відео – заняття «Пластиліновий песик. Уроки ліпки з пластиліну для дітей»

-            Відео – заняття «Місяці і пори року»

-            Відео - заняття для дошкільнят з аплікації «Лелека»

-            Інтерактивні ігри для дітей «Дидактична гра для дошкільнят» 

-            Майстер-клас для дітей і батьків «Кошеня»

-            Вчимо з дітьми скоромовки «Розвиваємо дикцію: 45 скоромовок для дітей»

-            Відео для дітей  «Вивчаємо дні тижня. Для дошкільнят»

-            Чим займатися з дитиною під час карантину «Незвичні способи малювання»

-            Розвивальне відео « Мудрі казки тітоньки Сови – Найкрасивіший»

-            Розвиваюче відео для дітей «Пори року та назви місяців»

-            Відео – заняття  «Намалюю мамі квіти". 5 способів нетрадиційного малювання для дошкільнят.

-            Відео – заняття для дітей з нетрадиційного малювання «Кульбабка»

-            Відео для батьків «Чим зайняти малечу вдома? Цікаві ігри та розваги для дитини»

-            «Розвиваючі ігри для дітей: ТОП-10 корисних розваг»

-            Розвиваючі мультики для дітей «Вчимо об’ємні геометричні фігури»

-            Розвивальне відео для дітей   «Птахи України» Самоосвіта:

-            Опрацювала література: «Використання мультфільмів як засобу  розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку», «Причини затримки мовлення»;

-            Переглянула вебінари: «Дистанційне навчання: Роль казки у розвитку і вихованні дитини дошкільного віку ТРВЗ- інструменти. «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії», «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання». 

Робота над документацією:

-            Розробка плану роботи з батьками на літньо – оздоровчий період; - Розробка індивідуального плану на час карантину.

Покращення матеріальної бази:

-            Поповнила папки з розвитку зв’язного мовлення: «Батькам про сучасні підходи до розвитку мовлення дітей», «Роль сім’ї в розвитку мовлення дитини», порадник для батьків «Мовленнєвий розвиток», «Причина розладів мовлення у дитини», «Мовленнєва пам`ятка - порадниця для батьків», «Конспекти  занять з розвитку зв’язного мовлення для дітей середнього дошкільного віку», «Картотека дидактичних ігор з розвитку зв`язного мовлення для дітей середнього»,  консультація для вихователів «Роль дидактичних ігор у формуванні  мовленнєвої компетенції дитини» дошкільного віку»

-            Поповнила папку  з логіко – математичного розвитку: «Картотека ігор з логіко – математичного розвитку», консультація  «Формування логікоматематичної компетентності дошкільників»,  консультація «Сучасні підходи до логіко – математичного розвитку дошкільнят», «Конспекти занять з логіко – математичного розвитку для дітей середнього  дошкільного віку».

-            Поповнила папку – пересувку для батьків на літньо – оздоровчий період:  пам’ятки для батьків «Безпека на воді», «Правила безпеки дорожнього руху», «Небезпечність забруднення піску», «Запобіжні заходи в період активності кліщів», «Пам’ятка для батьків з безпеки дітей влітку»

-            Поповнила  папку – пересувку для батьків на літньо – оздоровчий період консультаціями та порадами: «Обережно! Дикорослі отруйні рослини», «Що робити, якщо дитину вкусила бджола або оса?»,  «Кишкові інфекції у дітей: лікування та профілактика»,  поради батькам «Спортивні вправи на  свіжому повітрі влітку»

-            Поповнила папку з БДЖ буклетами для батьків: «Сам вдома», «Зроби життя безпечним», Основні правила безпеки під час літнього відпочинку на воді, поблизу водоймищ», «Виконуй правила дорожнього руху», «Правила поведінки при пожежі», «Перша допомога постраждалим на воді», «Стихійні лиха та нещасні випадки».

 

 

 

 

ЗВІТ

з дистанційної роботи  на період карантину

                 вихователя   ДНЗ  Банги М. Ю.

    Роботу за вказаний період здійснювала відповідно до складеного індивідуального плану на час карантину.

   Протягом даного періоду займалась самоосвітою. Взяла участь у вебінарах (дистанційно) на порталах vseosvita.ua: «Гіперактивні та неуважні школярі: це РДУГ чи проблема виховання?», «Ігрові методики для розвитку мовлення», «Організація ігор та вправ, спрямованих на розвиток навичок спілкування (методика пластичного дзеркал).

Опрацювала статті «Взаємодія вихователя і батьків у забезпеченні соціально-особистісного розвитку дитини» / Ю. Косенко / «/Психолого-педагогічні проблеми сільської школи». Випуск 46, 2019.

Виготовила дидактичні ігри з розвитку мовлення «Склади речення», «Лото-ігри» (пазли-ребуси), картки для індивідуальної роботи з корекції дислексій. Підібрала матеріал та виготовила посібник з розвитку зорової уваги, пам’яті, зняття нервового напруження «Орієнтуємось по клітинках», посібник «Ігри та вправи для розвитку комунікативних навичок», дидактичну гру «Розшифруй слова» (для розвитку уваги та кмітливості), систематизувала матеріал та впорядкувала  комплекс дидактичних ігор «Годинник і час» (8 ігор на закріплення знань про частини доби, вміння визначати час, складати режим дня і т. п.)

Виховна та роз’яснювальна робота з дітьми групи та їх батьками проводилась дистанційно за допомогою соціальної мережі Viber відповідно до складеного плану. За зазначений період в групі було проведено два цікавих віртуальних флешмоби:

1)    «Знайомтесь – наші домашні улюбленці», де майже всі діти  виставили своє відео або фото про домашніх тварин, розповідали, як вони про них піклуються. В кого немає тваринок, продемонстрував, як доглядає за рослинами.  Крім того, ми змогли побувати в дітей вдома (віртуально), побачити один одного, передати привіти.

2)    «Готуємось до свята» - на фото діти робили поробки до Великодня, допомагали батькам прикрашати паски, розфарбовували яйця.

    Були розроблені для батьків та надані через Viber наступні консультації: «Як допомогти дитині в навчанні під час карантину», «Домашні обов’язки та як до них привчати» «Як спілкуватися з дітьми: поради сучасним батькам», «Сімейні ігри вдома під час карантину», «Безпека дитини в інтернеті», «Дитина та гроші», надані рекомендації: «Вправи та ігри для розвитку пам’яті молодших школярів», «Домашні тварини. Як правильно підібрати», відеопоради «Неслухняна дитина. Що робити?», «Хитрості для тренування мозку», індивідуальна консультація Дітуні А. В. «Як виховати дисципліновану дитину».

Крім того спілкувалась з батьками по телефону, дізнавалась про стан здоров’я дітей, з ким залишаються вдома під час карантину, чим займаються, які проблеми виникають.

Робота з дітьми велась через надсилання завдань до спільної групи  : відеопідказки з виготовлення цікавих поробок та іграшок своїми руками: «Спінер», «Безкінечна іграшка», «Блокнотик», «Пістоль», «Гаманець» (серія «Веселі саморобки»), листівок до свят: «Букет верби» (із ватних паличок), «Пасхальні яйця», 3D поробка на Великдень (кольоровий папір, ватні диски).

З метою виховання в дітей відповідальності та бажання працювати розміщено в групі для перегляду м/ф «Маша більше не ледащо»; нагадати дітям про небезпеки - м/ф  з серії «Корисні підказки. «Увага! Інтернет!», ознайомлення з народними традиціями – відео «Вербна неділя. Традиції світу» та вірш «Не я б’ю..», м/ф «Пасха – Біблія для дітей», відеоекскурсію в єдиний у світі музей Писанки (Коломия), а для батьків – в Храм Гробу Господнього в Єрусалим,

        До Міжнародного дня Землі запропоновано для перегляду дітьми відео «Бережіть природу нашої планети», відеогра «Можна – не можна» (для перевірки знань правил поведінки в природі) та надана відеопідказка «Малюєм планету Земля».

    До Всесвітнього дня книги батькам надана консультація «Як прищепити дітям любов до книги», а дітям – відео «Як твориться книга», «Пам’ятники книгам» та відеоролик «Як зробити закладку для книжки своїми руками» .

Вивчили вірші до Дня Матері.(дистанційно).

 Приймали участь у Міжнародному дні вишиванки

. Надані рекомендації батькам на літній період.

План роботи за вказаний період виконано.

 

25.05.2020                                                                              .