ЗВІТ ДИРЕКТОРА КОЛОЧАВСЬКОГО НВК

ЗА 2019-2020 Н. Р.

Малета Г.Ю.

Навчально-виховний процес у 2019-2020 навчальному році був організований відповідно до робочого  навчального плану і плану роботи школи з метою забезпечення оптимальних умов для фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального розвитку особистості школярів, досягнення ними рівня, що відповідає потенційним можливостям, пізнавальним інтересам і здібностям здобувачів освіти.

Реалізація інваріантної та варіативної складових навчального плану здійснювалась за державними та авторськими програмами. У школі  наявні навчальні програми, рекомендовані Міністерством освіти і науки України. Учасники навчально – виховного процесу в основному забезпечені підручниками, посібниками, дидактичним матеріалами, методичною літературою,  методичними рекомендаціями

         Методична робота -  один із домінуючих чинників, які прискорюють формування педагогічного досвіду й підвищують якість освіти. Методична робота в школі являє собою цілісну систему заходів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності вчителів, на збагачення й розвиток творчого потенціалу колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання й виховання.

 На початок 2019-2020 навчального року в Колочавському НВК навчалося 184 учні, і один екстерн, на кінець року – 182  учнів,  з них 92 учнів 1–4 класах,  60  в 5-9 класах,  29   в 10-11 класах, один екстерн. Якісні освітні послуги забезпечують 59 педагогічних працівників.   Зарахування учнів здійснюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Статуту НВК, на підставі заяв батьків, копій свідоцтв про народження, медичних карт. Видаються відповідні накази.

До  1  класу  було  зараховано 21 учень. В 10 клас в 2019-2020 н.р. зараховано 14 учнів. На даний час в школі  182 учні. Всі діти шкільного віку мікрорайону школи  охоплені навчанням.

          З  метою  забезпечення повного охоплення навчанням  дітей  шкільного віку  на  початок  навчального  року  в  школі  оформляється   вся  відповідна  доку ментація  згідно  вимог  Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку: вчителі поновлюють облік дітей, адміністрація оформляє списки дітей 5-річного віку з тим, щоб охопити підготовкою до навчання майбутніх першокласників, класний керівник випускного 9 класу представляє довідки про дальше здобуття середньої освіти його випускниками, адміністрація школи збирає довідки про навчання дітей мікрорайону школи, що навчаються в інших закладах. Протягом навчального року щомісячно за поданням класних керівників аналізується виконання п.18 Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку з тим, щоб вчасно виявити учнів, що без поважних причин протягом місяця пропустили понад 10 навчальних днів. Періодично класні керівники дають адміністрації школи інформацію про відвідування школи учнями свого виховного класу та вжиті заходи щодо пропусків занять.

За  всі пропуски занять учні представляють довідки з медичної установи чи пояснення батьків, які зберігаються в особових справах учнів протягом навчального року. Для перевірки аналізуються облік відвідування занять в класному журналі та наявність довідок за пропуски занять. Питання відвідування занять учнями та представлення оправдуючих документів обговорюється з учнями в класах та з батьками на загальношкільних, класних зборах, в індивідуальних бесідах.

                Згідно  плану  роботи  адміністрацією  школи, керівниками  шкільних  методичних  об’єднань  проводилася  цілеспрямована  діяльність  щодо  розвитку, вдосконалення  й  підвищення  професійної  майстерності   педагогічних працівників, формування  вмінь  творчого  використання  новацій  у  навчальному  процесі. Як наслідок освіті, в навчальному закладі були  визначені  такі  пріоритетні  завдання:

– роботи в умовах НУШ 1 класу, підготовка роботи в умовах НУШ майбутніх перших класів;

–  посилення  особистісно  орієнтованого навчання, поширення інтегрованого навчання з метою наближення до НУШ;

– науковометодичне  та  кадрове  забезпечення  з  допрофільного  та  профільного  навчання;

–  цілеспрямована  спільна  робота  педагогічного колективу  і  кожного  вчителя  над підвищенням  рівня  навчальних досягнень  учнів  з  предметів;

–  впровадження  інформаційних  та  комунікаційних  технологій  в освітній  процес;   

Згідно  плану  роботи  адміністрацією  школи, керівниками  шкільних  міжпредметних методичних  об’єднань  проводилася  цілеспрямована  діяльність  щодо  розвитку, удосконалення  й  підвищення  професійної  майстерності   педагогічних працівників, формування  вмінь  творчого  використання  новацій  у  навчальному  процесі.

 

В  цьому  навчальному  році в НВК  згідно  наказу  відділу  освіти, культури, молоді  та  спорту  від  11.03.2020 р. №01-15/150  «Про  запровадження  карантину  в  закладах освіти  Міжгірського   району»  був запроваджений  карантин з  метою  запобігання  поширенню  коронавірусу COVID -19.  В  зв′язку  з  цим  був  призупинений  освітній  процес  та  організоване  дистанційне  навчання учнів  з  предметів  інваріантної  частини  відповідно  до  навчальних планів  і  програм. Адміністрація, вчителі  організували  канали  екстреного  зв′язку для  обміну  інформацією з  персоналом,  батьками  та  здобувачами  освіти,  використовуючи  сукупність  технологій, що  забезпечують доставку  основного  обсягу  навчального  матеріалу. Під  час  дистанційного  навчання  вчителі      використовували  такі       елементи  як  веб-сторінки,  електронну  пошту,  блоги,  відео-конференції,  освітні  платформи,  перегляд  відео уроків  по  телебаченню,  в You Tube. Все  це  дало  можливість  виконати  освітні  програми.

Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педтехнологій у навчальний процес

У навчальному закладі склалася система пошуку та розвитку обдарувань та здібностей дітей. Створений банк даних обдарованих дітей, який щороку поновлюється. Кожен учитель-предметник складає план роботи з обдарованими дітьми по класах на навчальний рік. Це індивідуальні заняття, групова робота, залучення дітей до участі у предметних олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах, спортивних змаганнях. Допомогу у виявленні нахилів дитини надає практичний психолог.

Як бачимо, якість роботи з обдарованими дітьми поступово щорічно зменшується, зв’язано це з тим, що більш обдаровані учні виявили бажання здійснювати подальше навчання в Колочавській гімназії, але в все ж таки в нас залишились творчі  вихованці, які беруть участь в різноманітних творчих конкурсах, і мають призові місця.

Хоча зі слів Л.Гриневич результати ЗНО не є  показником роботи навчального закладу, проте погодьтесь, досить сумно аналізувати результати ЗНО деяких наших випускників і за минулі роки.

 

У школі здійснювалися різні види контролю, а саме:

üправильність ведення шкільної документації;

üдотримання єдиного орфографічного режиму;

üстан перевірки та ведення зошитів, щоденників;

üстан впровадження нових педагогічних технологій;

üвідвідування учнями школи, забезпечення всеобучу, підвіз дітей;

üзабезпечення учнів підручниками та робота по їх збереженню;

üстан викладання предметів інваріантної складової;

üробота шкільних гуртків та факультативів;

üконтроль за роботою вчителів, які атестувалися;

üдотримання санітарно-гігієнічного режиму;

ü підготовка  до  зовнішнього  незалежного  оцінювання  та  державної

üпідсумкової атестації;

üкласно-узагальнюючий контроль у  5, 10 класах.

Адміністрація разом із ПК школи приділяла належну увагу роботі з охорони праці, забезпеченню виконання правил внутрішкільного розпорядку.

Вибір курсів за вибором, факультативних занять, які дозволяють поглибити знання дітей з певних дисциплін, обговорюється та затверджується на педагогічній раді школи.

        Вчителі  беруть  активну  участь  у  методичній  роботі  школи,  проведенні   відкритих  уроків,  предметних  тижнів,  олімпіад,  семінарів,  творчих  звітів,  засідань  шкільних  методичних  об’єднань.

           Протягом навчального року працювали  шкільні методичні об'єднання: початкових класів (керівник Росада О. В.),  вчителів-гуманітарних наук (керівник Сюгай Л. І.), вчителів природничо-математичного циклу (керівник Дацьо Н. П.). Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів, удосконалення методики проведення уроку, використання інноваційних технологій. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (календарне планування, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, схвалення завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання, зокрема питання НУШ.

Згідно з річним планом роботи протягом року проведено предметні тижні. Було складено плани заходів у рамках тижнів, учителі проводили різноманітні позаурочні заходи з вихованцями. Вчителі творчо підійшли до організації та проведення запланованих заходів, навіть в умовах дистанційного навчання. Вже пройшли тижні: англійської мови, початкових класів, української мови та літератури, математики та інформатики, фізичної культури та Захисту Вітчизни, історії та правознавства, біології та екології, світової літератури, музичного та образотворчого мистецтва, економіки та географії. Під час проведення тижнів найвизначнішим та найцікавішим для учнів були в рамках тижня початкових класів конкурс-виставка виробів з природних матеріалів.

У 2019 -2020 н.р.  вихованці брали активну участь у  математичному конкурсі «Кенгуру», природничому «Колосок», українознавства « Патріот» , де діти посідали призові місця і отримали сертифікати.

Було  проведено  4  перевірки  стану  ведення  класних  журналів.  Результати  перевірки  свідчать,  що  в  основному,  учителі  охайно, грамотно  і  вірно  оформляють  журнали, але  зустрічаються  і  недоліки: допускаються виправлення дат, недостатньо диференціюються домашні завдання, порушується нумерація уроків, використовується коректор.

Практикувалися  такі  традиційні  форми  роботи:  інструктивно-методичні  наради,  відкриті  уроки  та  заходи,  методичні  оперативки,  семінари-практикуми.

У зв’язку з набуттям чинності наказу МОН України від 25 червня 2019 року № 676 про зменшення паперової роботи наразі необхідністю є розробка власної шкільної інструкції з діловодства на основі типової.

 

Методичний кабінет поповнився новими матеріалами: тематичними розробками вчителів, доповідями, рекомендаціями, матеріалами  з досвіду роботи, зокрема   Банга Оксани Миронівни.

Щомісяця в середу працював психолого-педагогічний семінар, в підготовці занять якого приймали участь практичний психолог закладу Дербак В. М. та педагогічні працівники.

Адміністрацією закладу забезпечувався контроль за її проведенням: своєчасно і організовано були проведені засідання атестаційної комісії, вивчалась система роботи вчителів шляхом проведення контрольних робіт, зрізів знань, відвідування позакласних заходів, аналізу результатів роботи з батьками учнів, проведення анкетування, що дало змогу провести атестацію без зайвих психічних перевантажень і конфліктних ситуацій.

В  березні було проведено творчі звіти вчителів, які атестувалися в 2020 році.

За результатами атестації вчителі, які атестувались отримали бажані  кваліфікаційні категорії. А саме:

 

з/п

 

 

ПІБ(повністю)

 

 

Посада(и)

Рік попередньої атестації   

(з якого предмета)

Результат  попередньої атестації

Дата проходження курсів   

(з займаних посад,

з предметів, що викладаються)

На яку категорію, звання претендує

Чергова чи позачергова (причина)

Рівень майбутньої атестації

(район, заклад)

1.      

Малета Ганна Юріївна

Директор навчального з., вчитель укр. м. та літ.

2015 р.

Вч. укр. м., керівник нав. закладу

спеціаліст вищої категорії, підтвердження звання «старший вчитель»

 

01.10-19.10. 2018 р. вч. укр. м., керівник нав. закладу

Підтвердження вищої категорії,  педагогічного  звання « старший вчитель»

чергова

район

2.      

Барна Марія Іванівна

Вчитель початкових класів

2015 р.

Вчитель німецької мови

спеціаліст вищої категорії

03.11-21.11.2014 р.

Вчитель німецької мови

Підтвердження вищої категорії, присвоєння  педагогічного  звання « старший вчитель»

чергова

район

3.      

Беца Лідія Василівна

Вчитель історії

2015

Вчитель історії

спеціаліст вищої категорії

01.12-19. 12. 2014

Вчитель історії

Підтвердження вищої категорії, присвоєння  звання « старший вчитель»

чергова

район

4.      

Ледней Юрій Васильович

Вчитель фізичної культури

2015

Вчитель фізичної культури,

підтвердження звання  « вчитель-методист».

05.03-23.03.2018

Вчитель фізичної культури

 

Підтвердження вищої категорії,   педагогічного звання  « вчитель- методист»

чергова

район

5.      

Драч Віта Іванівна

Вчитель біології

не атестувалась

Д 2015

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

6.      

Барна Наталія Миколоївна

Вчит. математики

не атестувалась

Д 2014

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

7.      

Цюбик Ірина Володимирівна

Вчит. англ. мови

не атестувалась

Д2018

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

8.      

Росада Світлана Михайлівна

Вих. ГПД

2015

Вих. ГПД

Спеціаліст другої категорії

Д2010

Присвоєння  першої категорії

чергова

заклад

9.      

Дербак Віталія Михайлівна

Вчит. труд. н., образт. м., основ. здоров.

не атестувалась

Д2015

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

10. 

Лугош Мар’яна Вікторівна

Вчит. інформатики

не атестувалась

Д2018

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

11. 

Банга Оксана Миронівна

вчитель укр. м.  та укр. літ.

заст. кер. закладу

2014

вчитель укр. м.  та укр. літ.

спеціаліст вищої категорії

12-30. 11.2018

зар. літ., поч. кл., заст. кер. закладу

Підтвердження вищої категорії та присвоєння педагогічного звання « старший вчитель»

чергова

район

12. 

Дербак Олена Ярославівна

Вч. поч. кл.

2013

Вч. географії

Спеціаліст другої кат.

Д2016

Присвоєння першої категорії

чергова

заклад

13. 

Павлюк Марія  Михайлівна

Вчит. фізики та інформатики

не атестувалась

Д2014

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

14. 

Буркало Олена Олексіївна

Соціал. педагог

не атестувалась

Д2019

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

15. 

Шетеля Діана Валеріївна

Вих. ГПД

не атестувалась

Д2017

Присвоєння другої категорії

чергова

заклад

 

Курсову перепідготовку на базі Закарпатського  інституту післядипломної педагогічної  пройшли згідно графіку  всі вчителі які атестувались в цьому році.

За результатами підсумків ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін учні Колочавського НВК здобули 2 призових місця (ІІІ місце – 2 учнів). Слід відзначити роботу вчителів по підготовці учнів, які  стали призерами ІІ етапу Всеукраїнських  учнівських  олімпіад з базових дисциплін: Барна М. І.  - вчителя німецької  мови, Барна Н. М. –вчителя математики.

Учениця  9 класу Хланта Ульяна зайняля  ІІІ  місце в  І  етапі  Всеукраїнського  конкурсу-захисту  науково-дослідницьких  робіт  учнів  членів МАН, секція зарубіжна література, кер. Банга О. М., а також  Фриган Богдана ІІІ місце, секція історія України, кер. Беца Л. В..

Беца Лідія Василівна, вчитель історії, брала участь, і визнана лауреатом першого (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу « Учитель року – 2020».

Аналіз успішності здобувачів освіти Колочавського НВК за 2019/2020 н. р. подано в додатку 1.

Але не всі завдання, що були поставлені перед НВК для реалізації науково-методичної проблеми були виконані, тому  матеріальна база школи майже не поповнюється, інформаційні технології на уроках використовувалися не в повній мірі,

-         недостатньо проводиться робота з розробки нових авторських навчальних програм,

-         не в достатній мірі накопичується методична література щодо підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах,

-         невелика кількість вчителів займається науково-дослідницькою роботою.

Виходячи із аналізу методичної роботи школи, необхідно:

  спрямувати методичну роботу у 2020-2021 н.р. на вирішення таких завдань:

-         підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

-         оранізація науково-дослідницької роботи дітей;

-         удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів;

-         організація роботи психолого-педагогічного семінару для вчителів з метою підвищення рівня професійної майстерності;

-         забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи, методичних обєднань»;

-         систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи в школі.

-         Організувати роботу з обдарованими дітьми відповідно до завдань, визначених у програмі роботи з обдарованими учнями.

-         Спланувати методичні заходи з педагогічними кадрами школи на 2020-2021 н.р. з урахуванням позитивного досвіду минулих навчальних років та попередження недоліків, допущених у роботі.

-         Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.

-         Удосконалювати рівень підготовки узагальнених матеріалів з досвіду роботи.

-         Працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.

-         Ширше залучати до публікацій усіх педагогів з вищою категорією та званнями.

-         Постійно аналізувати результативність методичних заходів.

 

 

 

 

                                          Додаток 1. Аналіз успішності    здобувачів освіти  Колочавського НВК  I-III ступенів  за I семестр 2019-2020 н.р.

п/п

 

К   Л   А    С     И

 

1

2

3

4

1

2

3

4

1-4

5

6

7

8

9

10

11

5 -11

1 -11

1.       

Було учнів на 05.09.2019 р.

18

20

23

16

3

5

6

2

93

12

10

12

16

11

14

15

91

184

2.       

Було учнів на початку 1 семестру

18

20

23

16

3

5

6

2

93

12

10

12

16

11

14

15

91

184

3.       

Прибуло учнів за 1 семестр

-

4

-

-

-

-

-

-

4

-

-

-

-

-

-

-

 

4

4.       

Вибуло учнів за 1 семестр

-

-

1

-

-

1

-

-

2

-

-

-

1

-

-

-

1

3

5.       

Є учнів на кінець 1 семестру

18

24

22

16

3

4

6

2

94

12

10

12

15

11

14

15

90

184

6.       

Атестовано

-

-

22

16

 

 

6

2

 

12

10

12

15

11

14

15

 

 

7.       

Не атестовано

-

-

-

 

-

-

-

-

 

-

-

-

 

-

-

-

 

 

8.       

К-ть учнів, що вчаться на «10-12» балів

-

-

8

3

-

-

1

-

12

1

-

-

-

1

-

-

2

14

9.       

Їх %

-

-

36.4

18.7

-

-

16.7

-

 

8.3

-

-

-

9.1

-

-

 

 

10.   

К-ть учнів, що вчаться на «7-9» балів

-

-

7

6

-

-

3

1

17

1

3

5

4

3

-

4

20

37

11.   

Їх %

 

-

-

31.8

37.6

-

-

50

50

 

8.3

30

42

26.6

27.3

-

26.6

 

 

12.   

К-ть учнів, що вчаться на «4-6» балів

-

-

7

7

-

-

2

1

17

10

7

2

3

7

10

6

45

62

13.   

Їх %

 

-

-

31.8

43.7

-

-

33.3

50

 

83.4

70

16

53.4

63.6

71.5

40

 

 

14.   

К-ть учнів, що вчаться на «1-3»бали

-

-

-

-

-

-

-

-

 

-

-

5

3

-

4

5

17

17

15.   

Їх %

 

-

-

-

-

-

-

-

-

 

-

-

42

20

-

28.5

33.4

 

 

16.   

Кількість класів з повною успішністю

-

-

-

-

-

-

-

-

 

-

-

-

-

-

-

-

 

 

17.   

Процент успішності

 

-

-

100

100

-

-

100

100

 

100

100

100

100

100

100

100

 

 

                                         

                                                                                                       

 

                                                     Аналіз успішності    здобувачів освіти  Колочавського НВК  за IІ семестр 2019-2020 н.р.

№пп

 

К   Л   А    С     И

 

1

2

3

4

1

2

3

4

1-4

5

6

7

8

9

10

11

5 -11

1 -11

1.       

Було учнів на 05.09.2019 р.

18

20

23

16

3

5

6

2

93

12

10

12

16

11

14

15

90

184

2.       

Було учнів на початку ІІ семестру

18

24

22

16

3

4

6

2

95

12

10

12

15

11

14

15

90

185

3.       

Прибуло учнів за ІІ семестр

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

4.       

Вибуло учнів за ІІ семестр

-

-

-

-

-

-

1

-

1

-

1

-

-

-

-

-

1

2

5.       

Є учнів на кінець ІІ семестру

18

24

22

16

3

4

5

2

94

12

9

12

15

11

14

15

89

183

6.       

Атестовано

-

-

22

16

-

-

5

2

94

12

9

12

15

11

14

15

88

133

7.       

Не атестовано

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

8.       

К-ть учнів, що вчаться на «10-12» балів

-

-

8

2

-

-

1

-

11

1

-

-

-

1

-

-

2

13

9.       

Їх %

-

-

36.4

12.6

-

-

20

-

-

8.3

-

-

-

9.1

-

-

-

10.4

10.   

К-ть учнів, що вчаться на «7-9» балів

-

-

10

7

-

-

3

2

22

3

3

5

4

3

-

4

22

44

11.   

Їх %

 

-

-

45.4

43.7

-

-

60

100

-

25

33.3

42

26.6

27.3

-

26.6

-

35.2

12.   

К-ть учнів, що вчаться на «4-6» балів

-

-

4

7

-

-

1

-

12

8

6

2

8

7

10

6

47

59

13.   

Їх %

-

-

18.2

43.7

-

-

20

-

-

66.7

66.7

16

53.4

63.6

71.5

40

-

41

14.   

К-ть учнів, що вчаться на «1-3»бали

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

5

3

-

4

5

-

17

15.   

Їх %

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

42

20

-

28.5

33.4

-

13.4

16.   

Кількість класів з повною успішністю

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

17.   

Процент успішності

 

-

-

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

                                         

 

                                                  Аналіз успішності  здобувачів освіти  Колочавського НВК   I-III ступенів  за 2019-2020 н.р.

п/п

 

К   Л   А    С     И

 

1

2

3

4

1

2

3

4

1-4

5

6

7

8

9

10

11

5 -11

1 -11

1.       

Було учнів на 05.09.2019 р.

18

20

23

16

3

5

6

2

93

12

10

12

16

11

14

15

90

184

2.       

Було учнів на початку року

18

20

23

16

3

5

6

2

94

12

10

12

15

11

14

15

90

184

3.       

Прибуло учнів за рік

-

4

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

4.       

Вибуло учнів за рік

-

-

1

-

-

-

1

-

2

-

1

-

1

-

-

-

2

4

5.       

Є учнів на кінець року

18

24

22

16

3

4

5

2

95

12

9

12

15

11

14

15

89

183

6.       

Атестовано

-

-

22

16

-

-

5

2

95

12

9

12

15

11

14

15

 

133

7.       

Не атестовано

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

8.       

К-ть учнів, що вчаться на «10-12» балів

-

-

8

2

-

-

1

-

11

1

-

-

-

1

-

-

2

13

9.       

Їх %

-

-

36.4

12.6

-

-

20

-

-

8.3

-

-

-

9.1

-

-

-

10.4

10.   

К-ть учнів, що вчаться на «7-9» балів

-

-

10

7

-

-

3

2

22

3

3

5

4

3

-

4

22

44

11.   

Їх %

 

-

-

45.4

43.7

-

-

60

100

-

25

33.3

42

26.6

27.3

-

26.6

-

35.2

12.   

К-ть учнів, що вчаться на «4-6» балів

-

-

4

7

-

-

1

-

12

8

6

2

8

7

10

6

47

59

13.   

Їх %

 

-

-

18.2

43.7

-

-

20

-

-

66.7

66.7

16

53.4

63.6

71.5

40

-

41

14.   

К-ть учнів, що вчаться на «1-3»бали

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

5

3

-

4

5

-

17

15.   

Їх %

 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

42

20

-

28.5

33.4

-

13.4

16.   

Кількість класів з повною успішністю

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

17.   

Процент успішності

 

-

-

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100