20 грудня  проведено СЕМІНАР – ТРЕНІНГ

 РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ

 У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОГО ПРАЦЕЗДАТНОГО

УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ

Гаслом нашої роботи були  слова: «Почни з себе!».

Тільки навчившись працювати творчо, ми зможемо цього навчити дітей.

    

Мета  тренінгу: шляхом створення творчого колективного учительського проекту з’ясувати, яким має бути учитель у сучасній школі; надати допомогу педагогам з питання формування творчого працездатного учнівського колективу; визначити елементи педагогічної майстерності сучасного вчителя; ознайомити учителів з основними критеріями оцінювання роботи педагога.

Завдання:

·        активізувати знання вчителів із проблеми формування творчого працездатного учнівського колективу;

·        виробити практичні стратегії партнерської взаємодії учителя й учнівського колективу.

Очікувані результати:

Під час семінару-тренінгу учителі зможуть:

·        узяти участь у створенні учительського проекту «Сучасний учитель» та колективній творчій справі «Орієнтири сучасного учителя»;

·        проаналізувати елементи майстерності педагога;

·        визначити головні риси сучасного педагога;

 

·        усвідомити роль особистості учителя у формуванні творчого працездатного учнівського колективу.

 

 

 

Вправа на активізацію «Овації»

 

 

 

Визначення групових правил роботи. Вправа «Правила» 


 

Учительський проект «Сучасний учитель»

Сутність справжнього Сучасного вчителя криється в самому слові «УЧИТЕЛЬ»:

·                     У - унікальний, успішний, розумний, універсальний, вміє професійно     подавати матеріал.

·                     Ч - чесний, чуйний, людяний, з почуттям гумору.

·                     И– інтелігентний, індивідуальність.

·                     Т - тактовний, толерантний, терплячий.

·                     Е – енергійний, природний, однодумець.

·                     Л - люблячий дітей, люблячий свою роботу.

·                     Ь - і дуже м'який як м'який знак і саме слово!...

 

           І ця істина буде непідвладною часу.

Колективна творча справа «Орієнтири сучасного учителя» 


Тренінг допоміг  пізнавати себе й навколишній світ, змінювати своє «Я» через спілкування, перебуваючи в неформальних і довірливих умовах. Одночасно з отриманням нової інформації на тренінгу педагоги  обговорювали  незрозумілі моменти, задавати питання, формували навички поведінки, тобто накопичували  власний досвід.

Шляхом створення учительського проекту та колективної творчої справи з’ясовано, яким має бути учитель у сучасній школі; визначено елементи педагогічної майстерності сучасного вчителя.

 

 

Висновок. На сьогоднішньому тренінгу  учителі закладу краще усвідомили роль учителя у формуванні творчого працездатного учнівського колективу, визначились з головними рисами сучасного учителя та орієнтирами у повсякденній педагогічній практиці. Отримали побажання  самоствердитися на обраному шляху.